onsdag 23 februari 2011

Måste... åstadkomma.... nånting... nångång... GAH!

Hej-jag-kan-omöjligen-åstadkomma-nånting-hantverksrelaterat-över-huvud-taget!
Och det känns ju rätt värdelöst får jag erkänna.
De senaste månaderna har jag åstadkommit början på pojkvännens skjorta till KIR som han sen gjorde resten på själv. That's it.
Jag lyckas liksom inte hitta tiden till att dricka té och handsy längre.
Jag kommer hem, äter, tar det lugnt en halvtimme, svär åt mitt skolarbete, äter igen, upprätthåller kontakten med omgivande mänsklighet via sociala medier och nånstans där är klockan halv tio och jag är för trött för att göra nåt annat än lägga mig.
Det suger.

Jag tror jag behöver träffa folk och bli lite inspirerad igen.

2 kommentarer:

  1. Kom hit och inspirera hanna och mig också då ;)
    //Emess

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Klänningen du har på din profilbild är galet fin, hur syr man en sådan? Har sytt lite medeltidsklänningar och så tidigare, men man behöver alltid en till ;) har du något särskilt mönster eller är det på fri hand?
    Tänkte börja sy lite inför medeltidsveckan i Visby så jag behöver lite inspiration :)

    Sara
    sara@jolop.net

    SvaraRadera