onsdag 6 februari 2013

Gissa vad jag gör!

Ja, alltså, vi det här laget borde ni nästan veta att jag är mästare på att ta mig an gigantiska idiotprojekt, helst inom ämnen där jag inte har nån direkt koll bara för att se om jag kan. 
Typ det här.


Stoltheten är total över att ha lyckats med tekniker jag aldrig ägnat mig åt och jag anser mig nästan ha förtjänat en kaka eller nåt. Ungefär som den som kan gissa vad ovanstående är för projekt.

Tyget är en linne-bomullsblandning som var hutlöst billig, vilket var bra eftersom resten av projektet blev rätt dyrt. Bra bilder på det hela utlovas, dyrt och heligt och lär om inte tidigare dyka upp efter vecka 8, då kreationen ska användas under Krigshjärta 5.9. Men jag tänker mig en episk photoshoot typ i helgen.

Får se hur det blir med det då jag även tagit på mig att sy vikingakläder åt en bekant. Första gången jag syr nåt på beställning och dessutom får betalt, det känns bra.

1 kommentar: